środa, 3 lipca 2013

Udało mi się !!!

Witam Was wszystkich ponownie to znowu ja, żyję i mam się dobrze nawet troche bardziej niż dobrze !!!! Mam do tego 2 powody. Po pierwsze od 11 czerwca przebywam w polsce w mojej cudownej Warszawie i "intensywnie" nadrabiam wszelkie towarzyskie zaległości a po drugie to zdałam IELTS'a co równoznaczne jest z faktem że dostałam się do Uniwerka którego chciałam i że od września zaczynam samodzielne życie w Londynie !!!!!!!!!!

Mając 20 lat zacznę swoje własne życie bez żadnych ograniczeń po swojemu . Marzyłam o tym chyba od małego dziecka. Nie zrozumcie mnie źle to nie tak że mam jakoś strasznie w domu i ze rodzice mnie nie kochają lub coś w tym rodzaju, przyznaje nigdy nie byłam łatwym dzieckiem, dostarczałam wielu wychowawczych rozrywek ale to chyba po prostu z faktu że jestem wolnym duchem i nie lubie być w jakikolwiek sposób organiczna lub zależna.

Oczywiście cieszę się że będę również studiowała to co chciałam czyli Airline and Airport Managment. Kiedyś myślałam że w sumie fajnie byłoby zostać stewardessa ale po jakimś czasie doszłam do wniosku że to chyba dla mnie zbyt mało ambitne a na dodatek nie potrafię być miła i uśmiechać się jak idiotka jak ktoś jest zwyczajnie niewychowanym hamem/prostakiem.

A teraz coś dla tych którzy myślą , zamierzają przygotowywać się do tego egzaminu językowego. Fakt nie jest on łatwy, trzeba dobrze rozporządzać czasem ale to jest do zrobienia jeśli tylko na prawde się tego chce !!! Ja na swój egzamin zapisałam się 13 marca na termin 8 czerwca, zaczełam się uczyć troche wcześniej więc powiedzmy 3-4 miesiące na przygotowanie i mój ogólny wynik to 7 !!! Jestem z siebie na prawde zadowolona ponieważ przygotowałam się do niego zupełnie sama. Wyznaczyłam sobie po prostu codziennie czas na nauke i czas na przyjemności i tym sposobem osiągnełam mój wynik bez żadnych collegów czy prywatnych lekcji.

Jestem w trakcie organizowania mojego całego wyjazdu ale chciałam się dowiedzieć czy zaglądają tu jakieś au pairki z Londynu w okolicach Ealing bo właśnie tam jest moja szkoła. Nie znam nikogo w Londynie wiec fajnie byloby kogoś poznać jak najszybciej :)

Niedługo więcej szczegołów ! ;)



xxx

5 komentarzy:

  1. Gratuluję !
    Mam nadzieję że będzie dodawała na bloga relacje ze studiów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez gratuluję!:)
    Fajny kierunek! Jak będziesz miała czas, napisz o nim coś więcej, proszę:)) pierwszy raz słyszę o nim..

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Ja tez sie dostałam na studia! Pewnie sie strasznie cieszysz! Ja juz mieszkam sobie sama i mam prace, teraz tylko czekac na wrzesien <3 POWODZENIA

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps- zapraszam na nowego bloga http://one-more-stupid-blog.blogspot.co.uk/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. love the pics, great
    Take a look at my blog: http://www.we-heart-fashion.com

    Let's follow each other via bloglovin/facebook? Let me know

    OdpowiedzUsuń