wtorek, 11 grudnia 2012

studia cz.II - odpowiedzi uniwersytetów

Po pierwsze muszę przyznać się bez bicia że mam spore zaległości na blogu. Niestety "rasową" blogerką nie jestem i raczej nie bedę ale powodów dla których czasami pomijam niektóre rzeczy na blogu zawsze znajdzie sie aż w zanadrzu, jednym i chyba najbardziej istotnym jest to że czasami mam wrażenie że może z 3 osoby komentują to co piszę . Z moich statystyk wynika że odwiedza mnie codziennie mniej więcej ta sama ilość osób więc proszę nie bądźcie anonimowi :) Taka mała interesująca dygresja - słowami kluczowymi żeby odnaleść mojego bloga to " robaki w domu w anglii " oraz " jestem dla siebie surowa ". HAHAHAHAHAHA.

Ale do rzeczy. Jak wiecie złożyłam ostatnio aplikację na studia w Wielkiej Brytani i mam już odpowiedzi od Uniwersytetów na które aplikowałam. Jestem zdziwiona że tak szybko się uwineli bo deadline składania aplikacji jest do 15 stycznia a oni mogą dać ostateczną odp do końca marca.

Nie wiem czy wspominałam wcześniej ale aplikowałam na zarządzanie w lotnictwie na 3 różne uniwerki. Wynik:

- 1 unconditional
- 2 conditional ( muszę zdać IELTS na min. 5.5 )

Cuż gdy jeden problem znika, pojawia się za to inny. Początkowo cięzko było mi przebranąć przez cały proces aplikacji a w szczególności personal statement. Ten etap mam już za sobą a teraz pojawia się pytanie który Uniwersytet wybrać ??? W zasadzie nie mogę się dowiedzieć więcej niż jest na stronie uniwersytetów, prawdopodobnie będę musiała wybrać się na dni otwarte i znaleść obecnych studentów i podpytać o kilka szczegółów. Niezależnie na który z nich się zdecyduję i tak chce zdać IELTS bo uważam to za dobry sposób jeszcze większej poprawy języka. Deadline do dostarczenia wyników to 31sierpień.

Kolejny deadline to początek maja w którym muszę się określić z moimi wyborami, w której szkole najbardziej chciałabym studiować i szkołę drugiego wyboru. W tej chwili nie mam zielonego pojęcia ale mam jeszcze czas żeby się nad tym zastanowić.

ZAJEBIŚCIE cieszę się że już niedługo odwiedzę Polskę , NIE WYOBRAŻAM sobie zostać na Święta i Nowy Rok tutaj razem z moją host family. Ten czas według mnie zarezerwowany jest dla twojej prawdziwej rodziny i znajomych, zresztą po tych niecałych 4 miesiącach w UK człowiek może się naprawdę stęsknić :)))

A tu ja na głownej ulicy w Lee z świątecznymi ozdobami. Szczerze i tak nie czuje tej świątecznej aury.


7 komentarzy:

  1. mozesz mi powiedziec ile potrzebujesz miec zdanyhh przedmiotow rozszerzonych z matury zeby dostac sie na unimwerek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zdany tylko rozszerzony ang i geografie ale ogólnie to wszystko zależy od konkretnego uniwerku na który chcesz się dostać. W UK ważne też jest bardzo to co napiszesz, jak się zaprezentujesz w swoim personal statement.

      Usuń
    2. pytam bo jestem w trakcie pisania personal statement i wybierania uniwerkow...ale chce aplikowac do szkocji. powiedz mi jezeli mozna wiedziec, na ile procent zdalas rozszerzenia? i dwa przedmioty wystarcza by studiowac w anglii? szczeciara, ja musze miec co najmniej trzy, a mam zdany jeden przedmiot rozszerzony, wiec matura w maju wita...

      Usuń
  2. trzymam kciuki za dostanie się na studia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zarządzanie w lotnictwie - brzmi ciekawie, może powiesz coś więcej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK w najbliższym czasie postaram się napisać o tym kierunku coś więcej ;)

      Usuń