niedziela, 9 grudnia 2012

Liebster award


Myślę że całe Liebster award to całkiem fajna sprawa bo daje możliwość wzajemnego poznania się - nas autorów blogów. Zostałam nominowana przez Angele ale odp również przy okazji na pytania eve.marie . Z góry przepraszam ale nie będę nikogo nominować i wymyślać swoich pytań bo zwyczajnie zajeło by mi to wieki - jak popłynąć w kreatywność to już na maxa .... :)

Pytania Angeli:

1.Czy jest ktoś kto ma duży wpływ na Twoje życie ?
Obecnie powiedziałabym że nie ma takiej osoby ale prawdopodobnie ze względu na moją niezależną osobowość. Jest sporo osób które mają na mnie jakiś wpływ i to pod różnymi aspektami ale koniec końcem i tak robię wszystko po swojemu.

2.Gdzie chciałabyś zamieszkać na starość ?
Myślę że gdzie nie jest dla mnie najbardziej istotne tylko z kim - będę mega szczęśliwa w każdym miejsu byle ( mam nadzieję ) z miłością mojego życia :) Ale Kanada, w jakiejś prowincji pełnej lasów, gór, strumieni wydaje się najbardziej odpowiednia dla mnie.

3.Decyzje podejmujesz sercem czy rozumem ?
Zależy ale raczej skłaniałabym się w stronę serca.

4.Czy jest miejsce na świecie w którym czujesz się jak ryba w wodzie ?
Myślę, myślę, myśle ... chyba wciąż jestem na etapie poszukiwania tego miejsca :P

5.Czy jest piosenka która uwielbiałaś jak byłaś mała a teraz się tego wstydzisz ?
 Chyba nie ma takiej jednej piosenki ale jak byłam mała to uwielbiałam piosenki "Ich troje" i T.A.T.U. Wstyd mi to przyznać ! ;>

6.Gdybyś miała okazję porozmawiać z kimś kto umarł , kto to by był ?
Moja babcia od strony mamy która umarła gdy byłam bardzo mała. Naprawdę chciałabym móc ją poznać.

7. Co Cię inspiruję najbardziej ?
Inspiruję mnie wiele rzeczy ale nic tak bardzo jak ludzie którzy doznali jakiejś życiowej tragedi, nieszczęścia a mimo wszystko idą naprzód,potrafią się cieszyć nawet z najmniejszych rzeczy,nie skupiają się na negatywach swojej sytuacji tylko ogromnie doceniają to co im pozostało.

8.Najpierw spełnienie marzeń czy nauka ?
spełnienie marzeń - ale mimo wszystko i tak to wiąże się z nauką tylko akurat taką która nas interesuję czy fascynuje ;)

9.Jak chciałaś mieć na imię jak byłaś mała ?
Nie jestem pewna ale coś w rodzaju Angelika czy Anastazja xd

10.Rzecz bez której nie możesz żyć ?
Komputer bo w zasadzie łączy wszystko to czego potrzebuję - możliwość kontaktowania się ze znajomymi, muzyka, filmy, nauka itp

11.Dookoła świata: jachtem czy samolotem ?
Samolotem bo można zobaczyć wszystko z loku ptaka ;)

Pytania eva.marie

1. Jaką zabawę z dzieciństwa lubiłaś najbardziej ?
Podchody

2.Czy potrafisz określić co sprawia Ci największą przyjemność ?
- bycie w obecności pewnych ludzi wokół których po prostu jestem "happy"
- czekolada ( z tego faktu nie jestem zadwolona )
- kiedy jestem w stanie udowonić że ktoś był w błedzię mówiąc " że czegoś nie mogę "

3.film który możesz oglądać niezliczoną ilość razy ?
Titanic.

4.Najulubieńsza piosenka na moment obecny ?





5.Jaka była szalona rzecz która Ci się przytrafiła ?
kilka dni pod namiotem z moimi znajomymi. Brzmi zwyczajnie ale nie bedę wgłębiać się w szczegóły ;>>>

6.Czy potrafisz zrezygnować z wygody na rzecz niezapomnianej przygody ?
Zdecydowanie TAK !

7.Miejsca które masz zamiar odwiedzić ?
Priorytetem dla mnie jest Austraulia, nawet rozważam poważnie bycie summer au pair w tym miejscu. Bardzo chciałabym też odwiedzić Włochy.

8.Która pora dnia jest dla Ciebie najlepsza i dlaczego ?
Wieczory i wczesna noc, bo lubię patrzeć na księżyc i gwiazdy, bo jestem wtedy najbardziej kreatywna i lubię "działać" jak cała reszta dawno śpi ;)

9.Co byś robiła gdyby pieniądze nie miały znaczenia ?
Przestałabym sobie odmawiać większych i mniejszych przyjemności takich jak zagraniczne podróże czy nawet zdobycie wypatrzonych butów w sklepie ;) a tak po za tym to żyłabym i robiła to samo nawet w świecie gdzie pieniądzę mają znaczenie

10.Twój największy sukces.
Pomimo wielu życiowych przeciwności nie poddałam się i wciąż idę prę do przodu

11.pies czy kot ?
PIES of course !


2 komentarze:

  1. o świetne odpowiedzi :D dzięki, że i na moje odpowiedziałaś ^^ (tak nawiasem, to ja też uwielbiam noc) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żenujące błędy ortograficzne. Jedziesz doskonalić język obcy choć polskiego jeszcze się nie nauczyłaś?... a może już zapomniałaś? wstyd!

    OdpowiedzUsuń