piątek, 26 października 2012

+3000 odwiedzin

Chciałam serdecznie podziękować za te ponad 3000 odsłon mojego bloga, w szczególności tym osobom które regularnie zaglądają co u mnie słychać.

W rzeczywistości to nie dużo, bo od założenia bloga mineło już sporo czasu ale i tak mnie to cieszy bo oznacza to że nie piszę postów dla siebie :)

Wspominałam że mam naprawdę fajną host rodzinkę ? Właśnie bardzo miło mnie zaskoczyli - dali mi bukiet kwiatów, czekoladki lindora i list z podziękowaniami i 10 funtami na "extra drniki" w pubie bo wspominałam że się jutro wybieram :) Okazja ? Cuż świetnie daję sobie radę i doceniają to że zawsze mogą na mnie liczyć jak np. wczoraj gdy musieli zostać dłużej w pracy i wszystkie wieczorne obowiązki przejełam ja i za dzisiaj bo opiekowałam się Luckiem bo nie mógł pójść do przedszkola bo jest pochorowany. Jestem bardzo miło zaskoczona i dla mnie to bardzo miły gest ! :D Jendak czasami warto być po prostu miłym i bezinteresownie pomagać :)


Jeszcze raz dzięki ! :)

1 komentarz:

  1. tez mnie spotykaja takie sytuacje, raz bylam babysitter, bo ojciec zostal dluzej w pracy a mama miala jakies spotkanie i wrocii o 10. tak mi ladnie podziekowali ze az mi gula stanela w gardle:D i bylo to w tym tygodniu kiedy tez duzo pomagalam inm na przyjeciu urodzinowym malej i kiedy przyszlo co do wyplaty, podarowali mi 15 funtow wiecej... ;)
    lubie pomagac im bo duzo mnie to nie kosztuje, a zawsze zrobie lepsze wrazenie:D

    OdpowiedzUsuń