sobota, 8 września 2012

Room tour + second impression

Witajcie !!! :)

Jestem zszokowana faktem że od mojego przyjazdu czyli to już leci 5 dzień nie było żadnego deszczu !!! Nie żebym narzekała wręcz powiem jestem zachwycona bo siedząc na plaży i podziwiając morze i okolice czuje jakbym wyjechała na wakacje :))) Niestety taka pogoda nie bedzie wieczna więc póki co "korzystam" z energii słonecznej  :)))

Mam już swój timetable na cały tydzień więc wszystko wiem kiedy co gdzie i jak więc nie jestem zagubiona jak na początku. Mam sporo szczęścia bo mam całe 3 dni wolne - poniedziałek,środa,niedziela + połowę soboty wolnej bo wieczorem mam babysitting.

Ta dam ! A oto mój nieduży ale bardzo przytulny pokój :


 Widoki z okna - Rose cottege i trampolina

Co do mojej host rodzinny , to naprawde nie moge narzekać ;) Hahaha moja mama widziała się z moja host mum na skypie bo rozmawialam w pokoju i Rose była obok mnie i coś musiała ją zapytać ;) Mam nadzieje że tak pozostanie do konca :)

nowe notki wkrótce !

2 komentarze:

  1. hej! dzięki za pierwszy komentarz na moim blogu! :D
    Twój blog też mi się podoba i chociaż dziś nie mam czasu na dokładne czytanie(jutro wyjeżdżam) to na pewno będę tu zaglądać :)
    trzymaj się, cześć! :>

    OdpowiedzUsuń