środa, 5 września 2012

First impressions

Cześć wszystkim !

Nareszcie piszę z UK !!!!! Wczoraj z nadmiaru emocji i wrażeń nie byłam w stanie nic napisać. To troche dziwne ponieważ gdy już to wszystko się uspokoiło i wyciszyło to teraz mam wrażenie jakbym była tu o wiele dłużej niż dopiero drugi dzień.

Host rodzice są mega wyrozumiali i starają się abym czuła się w ich domu jak najlepiej. Naprawde są bardzo mili ,sympatyczni i czuję ze z host mum mamy podobne poczucie humoru więc jest nieźle ! :)

Dziś rano odbyłam z host mum swoją pierwszą trasę rowerową do szkoły Rose a później po południu spróbowałam trafić tam sama niestety miałam problem w miejscu gdzie wszystkie domy są czerwone i wyglądają niemal identycznie ;P i trochę sie pogubiłam :)

Jutro ide do collegu na spr mojego angielskiego wiec jestem ciekawa jak mi pójdzie ;)
Za kilka dni będe miała koleżanke au pair z Hiszpanii dom obok z czego ogromnie sie ciesze bo nie ma mowy o samotnym spędzaniu wolnego czasu ;)

W niedługim czasie wrzuce jakieś zdjęcia bo na razie wstyd przyznać ale nie zrobiłam żadnego bo żadna ze mnie profesjonalna forografka !

Pochwalę się za to jaki miałam piękny tort pożegnalny z brytyjską flagą zrobioną z owoców !




5 komentarzy:

  1. Tort piękny! Zapewne też był pyszny:)
    Okropna jesteś, taką ochotę na ciacho robić w środku nocy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha wiem to troche okrutne z mojej strony ;)

      Usuń
  2. pyszny tort! a ja jestem taaaaka głodna :D to super, że Ci się tak układa. a ja właśnie nie mam z kim czasu spędzać... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głowa do góry to tylko kwestia czasu ! Probowałaś już na au pair in uk ? Możesz też poszukać na facebooku grupy au pairek w Twoim hrabstwie :) napewno kogoś znajdziesz ;)

      Usuń
  3. oj pychota, a ja glodna!

    w jakim miescie mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń