środa, 1 sierpnia 2012

strangers have the best candy

Szczerze dopiero teraz zaczyna do mnie dochodzić że niedługo pakuję walizki i zaczynam żyć w innym miejscu z nowymi ludźmi. Jednocześnie bardzo się ciesze, jestem podekscytowana z drugiej strony mam też obawy i wątpliwości. Jak czytam na blogach, forum że dziewczyny muszą uciekać od rodzin po tygodniu to mnie krew zalewa. Mam niewyobrażalnie wielką nadzieje że mnie ten cyrk nie będzie dotyczył.

W sumie ostatnio przez pewien portal znalazłam dziewczynę która też kiedyś była au pair w Lee on the solent później dodatkowo wyszło że moja host rodzinka była jej sąsiadami i że czasami nawet robiła im babysittingi więc podpytałam ją co o nich sądzi i jacy oni są , jej pozytywne opinie uspokoiły mnie i to nawet bardzo bo po co miałaby kłamać skoro w tej chwili już nie jest au pair i żyje na swoim utrzymaniu w Portsmouth ??? Ponadto była na tyle miła i pomocna że zasugerowała mi co mogłabym im kupić na prezenty bo spędziła z nimi trochę czasu więc pewnie jej pomysły będą bardziej trafione niż moje :) Dzięki temu że nadal utrzymuje ona kontakty ze swoja byłą host family dowiedziała się że będą mieli nową au pair z Hiszpanii czyli będę miała koleżankę dom obok więc cudownie !!! :):):)

Prezentami już nie muszę się tak martwić teraz tylko muszę zastanowić się co chce kupić laptopa,netbooka czy tableta bo nie mam swojego osobistego sprzętu z którym mogłabym podłączyć się do neta a to u mnie podstawa. Tyle z moich życiowych rozterek :)



4 komentarze:

  1. Ja polecam notebooka, mały poreczny i wcale nie drogi, a uwierz nie bedzie Ci sie chciało taszczyc ani tableta ani notebooka ani laptopa wszedzie gdzie bedziesz :) I wyobraz sobie teraz jak musisz napisac notke na bloga na dotykowy tablecie, no chyba że masz klawiature- która trzeba dokupic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupiłam sobie netbooka, ale gdybym mogła jeszcze raz wybrać, to wybrałabym jakiś tablet:D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam laptopa i jestem szczęśliwa ;D
    Czy na głównym zdjęciu jesteś Ty?

    OdpowiedzUsuń