sobota, 23 czerwca 2012

Lee on the Solent

Chyba znalazłam odpowiednią dla mnie host family ! :) Rozmawiałam już z nimi 2 razy na skype i mam same pozytywne odczucia. Są bardzo mili i wyrozumiali, mimo iż rozmawiałam z nimi angielskim na poziomie podstawówki,ponieważ bardziej skupiałam się na tym aby zrozumieć co do mnie mówią niż na tym że używam powszechnego słownictwa i zwrotów.

Troche konkretów:
host mum jest nauczycielką chemii
host dad pracuje w Królewskiej Marynarce Wojennej
Rose ma 5 lat i chodzi do przedszkola
Luke ma 2 lata i chodzi do żłobka
miasto: Lee-on-the-Solent ( dokładnie to 15 minut pieszo do morza  <3 )
to jest blisko dużego miasta Portsmouth gdzie hosci robią zakupy, mieści się tam też duży Uniwersytet

rodzinka na szczęście nie wymaga prawa jazdy poniewaz dowoziłabym dzieci do ich  przedszkoli rowerem, rower miałabym cały czas do swojego użytku,ogólnie jest tam wiele dróg rowerowych ponieważ to nadmorskie-turystyczne miasto.

Jeśli chodzi o mój plan dnia to miałabym dużo wolnego czasu ponieważ host mum pracuje we wtorek,czwartek i w piatek. W te dni musiałabym rano pomóc dzieciom w przygotowaniu się do szkół, podwieść je do ich szkół a poźniej ok 14-15 je odebrać i spędzić z nimi czas w domu do ok 18 kiedy wracja rodzice.Dzieci zazwyczaj chodza spać o 19.30 i dalej robie co chce dlatego głównie babysittingi to poprostu czuwanie czy grzecznie śpią i wszystko jest OK. Poniedziałek rano pomagałabym host mum w light houseworks i potem cały dzień wolny. Cała środa i sobota jest wolna a w niedziele mam pół dnia wolnego bo host mum trenuje i w tym czasie opiekuje się dziećmi.

Ostateczna decyzje mam im dac do następnego piątku, ale chyba to tylko kwestia oswojenia się z myślą że wyjechałabym już we wrzesniu czyli za niedługo :)


 I druga super wiadomość to że 4 lipca usłyszę jeden z moich ulubinych zespołów na żywo czyli The Kills !!! Poprostu już nie mogę się już doczekać kiedy wyjade na jednen dzien Opener Festival :) Wybiera się ktoś może ?


   

4 komentarze:

  1. Wszystko wydaje się w porządku, więc jak najbardziej - jedź! To świetna okazja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne miasteczko :D
    i jak wyżej - jedź!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się ta oferta podoba. Trzymam kciuki;-)

    OdpowiedzUsuń