piątek, 29 czerwca 2012

flight details

Wszystko już ustalone i załatwione ! 4 września o 12.05 z lotniska Chopina lecę do Londynu a następnie stamtąd razem z host mamą jadę niedaleko Portsmouth gdzię będe mieszkać do  maja/czerwca 2013. Nie jest to Londyn jak początkowo zakładałam ale miałam takie odczucia co do tej rodziny że żałowałabym gdybym odmówiła. Mam tylko nadzieje że to nie było złudne przeczucie i że moja intuicja spisała się na medal - to się wszystko okaże już za troche więcej niz 2 miesiące ! Anyway pociągiem z stamtąd jest 1,5 h do Londynu więc wszystko jest osiagalne jesli zaoszczedze troche funtow na przejazd ;) A może tak mi się tam spodoba ze nie bedzie mi sie chcialo ruszac, w koncu bede miała 15 minut do morza (?) właściwie do chyba do wód kanału La Manche ;)


Odebrałam dziś także wyniki matur i poszło mi lepiej niz mogłabym zakładać na początku wrzesnia, ale jestem takim katem dla siebie że zawsze biorę pod uwage ze mogło być lepiej ale może bierze sie to z tego ze nie skladam nigdzie papierów i zawsze porownuje sie do lepszych a nie gorszych, niewazne. Jeśli wszystko pomyślnie sie ułoży z host family i ogólnie z moim pobytem w UK kto wie moze za rok bede próbować aplikowac nie tylko do polskich uczelni ale takze tych zagranicznych, zobaczymy .... ;P



2 komentarze:

  1. A w jakim dokładnie mieście będziesz mieszkać? Ja mieszkałam w Gosport bedąc pierwy raz au pair i promem jeździłam co sobotę do Portsmouth, które jest świetne. Śliczne widoki, studenckie miasto naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiec przede wszystkim Portsmouth jest swietne, w Fareham niedaleko mają fajne centrum handlowe, Isle of Man podobno piekne ale nie bylam tam niestety. Przede wszystkim możesz sobie rezerwować tańsze bilety na autobus np z portsmouth do londynu, czy oxfordu bo czesto wlasnie mają zniżki na tej trasie. http://nationalexpress.com . Warto wlasnie sobie wczesniej rezerwować. Jak masz jakies dokladniejsze pytania to pisz :-)

    OdpowiedzUsuń