poniedziałek, 30 kwietnia 2012

uciążliwe czekanie

Czuje się jak więzień własnego domu. Jest piękna, słoneczna pogoda - a ja zamiast wyjść,poleżec gdzies w cieniu, spotkac sie z kims , ewentualnie coś poczytać jedząc lody to ja siedze w domu i staram się powtarzać do matury. Już naprawde chciałabym aby ten cały cyrk ruszył i żeby jak najszybciej sie zakończył żebym mogła w końcu funkcjonować tak jak chce a nie jak musze. Niestety moje masochistyczne sumienie nie dało by mi spokoju gdybym teraz robiła to na co mam ochotę więc czytam, przeglądam zeszyty, powtarzam postacie z lektur zajadając się przy tym wszystkim co znajduje sie w lodówce. Tak, cała moja dieta poszła się rypać a jej uwieńczeniem była impreza na zakończenie roku gdzie całe niezdrowe jedzenie wręcz wzywało mnie do siebie. Tak więc z mojego odchudzania nici, extra akurat teraz kiedy robi się naprawde gorąco i odsłania się więcej ciała.

Tak w ogóle to ostatnio jakoś natrafiłam na bardzo fajną stronkę klik gdzie dowiedziałam się że niektóre moje zachowania i sposób myślenia są dla mnie typowe i nie mam się co martwić że coś ze mną jest nie tak. Bardzo miłe rozczarowanie. Zróbcie sobie ten krótki test bo naprawde warto , później możecie sobie zobaczyć jakie związki z innymi ludźmi możecie tworzyć, ogólnie cała stronka jest ciekawa i przydatna.

Od siedzenia nad książkami zaczynam odpływać myślami jak to super i beztrosko będzie po maturach. Już tworze sobie scenariusze jak miło i sympatycznie będe spędzać sobie czas.Wiadomo że w maju zaczynają się Juwenalia więc na pewno nie będe siedzieć w domu i wymyślać na co bym miała ochote :P 

Piosenka na dziś :


Nie wiem jak Wy ale ja testem totalnie oddanym fanem muzyki Jack'a ;)

5 komentarzy:

  1. z tego testu wyszło mi, że jestem entuzjastą/szefem;D

    OdpowiedzUsuń
  2. może i kreatywna, cała moja rodzina (siostra, mama, ciotki, kuzynki, kuzyni, wujkowie i dziadek) jest uzdolniona plastycznie i mają fach w ręku, a ja jedyna mam wizję, więc coś za coś, nikt nie ma tak chorych pomysłów jak ja :D

    a tak w ogóle, to czyje jest to foto u góry?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o dziewczynę z papierosem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za komentarz, bo dzięki niemu zajrzałam do ciebie! I...zajrzałam na stronkę z testem, rozwiązałam i muszę powiedzieć, że zgadza się wszystko. Testy psychologiczne/osobowościowe są niesamowite. Ale enneagram najbardziej mi się spodobał. i myślę, że jest najkonkretniejszy z wszystkich które do tej pory robiłam. Ponadto prosty w zrozumieniu. Zero psychologicznych terminów, wszystko "jak krowie na rowie" czyściutko wyłożone. Mój typ to 4w5 jak jesteś ciekawa. A ja z kolei poczytałam troszkę i tak myślę jakim typem jest mój chłopak. Mam już swój strzał, ale pozostaje mi czekać aż on rozwiąże...o ile! bo faceci to do takich rzeczy różnie podchodzą...a ja z kolei uważam że w relacjach z ludźmi takie zrozumienie osobowości może spełniać niesamowicie wielką rolę! Bo przecież nie panujemy tak do końca nad sobą, nie?:)Czasami ogarnia nas cholera..i te inne:P

    Heheheh pozdrowionka, i życzę powodzenia na maturze!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem 4w5 wiec witam w klubie :) A co do tego testu to uważam że jest naprawdę przejrzysty, nieskomplikowany i według mnie w b.dużej mierze sie zgadza, aż jestem tym zaskoczona ! Podzieliłam się tym linkiem właśnie z myślą że może komuś też pozwoli to bardziej zrozumieć siebie i innych :)

      Usuń